Salı, Kasım 15

buradayım

Bi gün oturuyodum (15 kasım oluyor bu) sonra aklıma birden sözler geldi yazdım, beste yaptım -nakaratı çok güzel oturdu falan- sonra içeriye gittim birşeyler oldu. Döndüğümde bilgisayar kapanmıştı ama ben o an beste olayını unutmuştum. Derken akşam saatlerinde bestem!!! diye bi irkildim. Baktım, kaydetmemişim. Nakarata dair de hiç birşey yoktu aklımda maalesef.. (b12 haplarının işe yaramadığı zamanlar) Çok sinirlendim, çok üzüldüm vs. Oturdum tekrardan yazdım birşeyler tabii ki aynı olmadı ama konu böyle birşeydi. Müziği oturtamadım henüz, ama oturtunca ilk siz bileceksiniz beni takip eden sevimli insanlar! :)

zaman akarken
sessizce ve sakin
gecenin içindeyim ben,
müzikli ve kahveli

düşünüyorum,
öyleyse buradayım.
hareket edemem ki ben
düşünürken.

zaman geçti gitti
herşey değişti,
insanlar yaşarken
ben hep buradayım.

little wing// 15 kasım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder